TaikaTilaus Blogi

Huhtikuu 2024 uutiskirje

Kirjoittanut Jari Mäkelä | Apr 10, 2024 7:15:00 AM

Tilaaja-asiakkaiden ulkoistettu asiakaspalvelu käynnistyi viime vuoden joulukuussa

 

Olemme viime vuoden joulukuusta lähtien tarjonneet uusille asiakkaillemme mahdollisuutta ulkoistaa sähköpostitse ja puhelimitse tapahtuva tilaaja-asiakkaiden palvelu meille. Perustimme tähän tarkoitukseen asiakaspalvelutiimin, jossa  työskentelee 4 asiakaspalvelijaa. Tässä vaiheessa palvelua käyttää yhteensä kuusi mediaa ja syksyn aikana palvelun piiriin tulee uusia medioita.

 

Palvelu on käytössä myös nykyisille asiakkaillemme ja mielellään kerromme lisää siitä miten te voitte hyötyä tästä palvelusta. Tarpeenne voi olla tilapäinen tai jatkuvampi. Katsotaan yhdessä millainen ratkaisu teidän tilanteeseenne sopii parhaiten. Voitte olla yhteydessä joko jari.makela@taikatilaus.fi tai jonna.raitaneva@taikatilaus.fi.

Muistattehan myös, että tilaajien asiakaspalvelua varten meillä on tarjota käyttöönne myös digitaalinen palvelukanava, uusittu OmaPalvelu. Kyse on modernista digitaalisesta palvelukanavasta, jossa asiakkaanne voi hoitaa kaikkia asiakassuhteeseen ja sen muutoksiin liittyviä asioita ja paljon muutakin.

OmaPalvelu tarjoaa teille useita mahdollisuuksia luoda ja tarjota asiakkaillenne aivan uusia palveluita joilla parannatte asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä.

Mikäli haluatte lisätietoa yllä olevaan liittyen ja haluatte ottaa OmaPalvelun käyttöönne, niin voitte olla yhteydessä joko jari.makela@taikatilaus.fi tai jonna.raitaneva@taikatilaus.fi.

TaikaTilaus mahdollistaa monipuolisesti erilaisia maksamisen vaihtoehtoja tilaaja-asiakkaillenne

 

Olemme aiemmin kertoneet, että tuomme käyttöön entistä monipuolisempia maksamisen palveluita, joiden avulla voitte tarjota omille tilaaja-asiakkaillenne vaikkapa kuukausiperusteista maksamista (Stripe). Käytännössä tällä tarkoitetaan palvelua, jossa tilaaja voi maksaa tilauksensa, olipa kyse sitten digitaalisesta tilauksesta tai perinteisestä lehtitilauksesta, kuukausittain luottokortiltaan -/maksukortiltaan. Tämä maksutapa on tuttu kaikille meistä vaikkapa erilaisista suoratoistopalveluista. 

TaikaTilaus -järjestelmän avulla voidaan hallita monipuolisesti erilaisia tilausmuotoja ja tilaustyyppejä ja niihin voidaan liittää monipuolisesti erilaisia maksamisen tapoja.

Käytössä on perinteinen kirjelasku, sähköpostilasku, verkkolasku, e-lasku, Paytrail korttimaksamisen palvelu, Visma Pay jne. Tulemme myös jatkossa kartoittamaan muitakin maksamisen vaihtoehtoja ja ottamaan niitä käyttöön teidän tarpeisiinne perustuen. Joten jos sinulle on toiveita tähän liittyen, niin kerrothan meille jotta osaamme ottaa tämän huomioon kehitystyössämme.

Erilaiset maksamisen tavat ja mahdollisuudet ovat hyvää asiakaspalvelua ja lisäävät asiakastyytyväisyyttä. Mikäli haluat ottaa käyttöön uusia maksamisen ratkaisuja omille tilaaja-asiakkaillesi ole yhteydessä jonna.raitaneva@taikatilaus.fi.

TaikaTilaus raportoinnin kehittäminen

Nykyinen raportointityökalumme ja erilaiset raporttipohjat on kehitetty yhdessä asiakkaidemme kanssa. Kiitokset hyvästä tuestanne raportointityökalumme ja raportointiratkaisujen kehittämisessä.

Viime aikoina tärkeään rooliin ovat nousseet erilaiset kirjanpidonraportit ja näistä erityisesti erilaiset jaksotukseen perustuvat raportit. Jo nykyisin käytössä olevien jaksotusraporttien rinnalle on tänä keväänä tulossa myös uusi kuukausiperusteinen jaksotusraportti. Tämän raportin perusteella voidaan seurata tilanteen kehittymistä koko kalenterivuoden ajalta ja näkymänä kuukausittain. Kun raportti on valmis, tulemme viestimään tästä TaikaTilaus ohjelman "Tiedotteet" välilehdellä. 

TaikaTilaus -järjestelmässä on jo tällä hetkellä saatavilla kattava määrä erilaisia valmiita raportteja ja lisäksi TaikaTilauksen hakutyökaluilla voi tuottaa raportteja tarpeeseen. TaikaTilaus mahdollistaa myös erilaisten graafisten raporttien hyödyntämisen. Tällä hetkellä käytössä on graafiset raportit koskien tilauksia ja tiliöintejä, käy katsomassa. 

Täysin asiakaskohtaisia raportteja on myös mahdollista toteuttaa tarpeeseen. Määritellään yhdessä tarve ja tämän jälkeen me toteutamme tarvittavan raportin teille sovitussa muodossa. Tarvittaessa voimme tietenkin myös rakentaa integraation tai muun tyyppinen ratkaisun, jolla voitte siirtää raporttidataa käsiteltäväksi myös muihin raportointityökaluihin. 

Työn hinta perustuu em. tilanteissa joko tuntihintaan 120€ per tunti +Alv. tai erikseen sovittavaan tarjoukseen perustuvaan projektihintaan.

Tulemme jatkossa edelleen panostamaan siihen,  että teillä olisi käytössänne mahdollisimman kattavat raportointiratkaisut ja olemme valmiita kuulemaan teitä mahdollisiin lisätarpeisiinne liittyen.

Uusia toiminnallisuuksia TaikaTilaus ohjelmistoon

Meillä on lähiaikoina tulossa useita uusia toiminnallisuuksia TaikaTilaus -ohjelmistoon. Näiden uudistuksien myötä kykenemme tarjoamaan entistä monipuolisempaa palvelua. Muutamina nostoina näistä uusista palveluista ovat :

  • Lehti-, ja mediatuotteista on mahdollista rakentaa tilauspaketteja vastaavasti kuten ilmoitushallinnassa. 

  • Tilaajalle voidaan jättää järjestelmään saldoa, jota voidaan käyttää asiakkaan tulevissa maksuissa tai uusissa tilauksissa.

  • Jakeluhäiriöiden kirjaamista ja raportointia varten on luotu oma toiminto. 

  • Väliaikainen osoitteenmuutos voidaan tehdä lehtikohtaisesti

  • Käytössä voi olla lehtikohtaiset alennusprosentit

  • Tilaajamyynnin raportointia on kehitetty tarkemmaksi ja nyt on mahdollista myös laskea myyjäkohtaisia palkkioprosentteja. Palkkioprosentit voivat poiketa toisistaan.

  • Tilaajamyynnin myynti-,myynnin seurantaraportointia on kehitetty ja myyjille voidaan myös määrittää myyjäkohtaset palkkioprosentit.

  • Jne.

Tulemme tiedottamaan näistä uusista palveluista TaikaTilaus ohjelmiston kohdassa "Tiedotteet".  Tulemme myös kertomaan lisää kevään Webinaareissa. Lisäämme myös näihin uusiin toiminnallisuuksiin ja toimintoihin liittyvät ohjeet TaikaTilaus-tukisivustolle.

Vuoden 2024 uutiskirjeet ja webinaarit

 

Kevään ja kesän aikana tulemme julkaisemaan vielä 1-2 sähköistä uutiskirjettä ajankohtaisista TaikaTilaus asioista ja jatkamme taas kesälomien jälkeen.

 

Jatkamme myös pienen taon jälkeen TaikaTilauksen webinaarisarjaa jossa käsitellään ajankohtaisia TaikaTilaus ohjelmistoon ja palveluihin liittyviä asioita. Kevään ja kesän 2024 aikana tulemme järjestämään 1-2 webinaaria ja vastaavasti myös syksyllä 2024. Mikäli teillä on erityisiä toiveita webinaareissa käsiteltäviksi aiheiksi ja teemoiksi kuulemme tästä kovin mielellämme.

TaikaTilauksen yhteystiedot

 

Kaikki kysymykset ja mahdolliset ongelmatilanteet tiedoksi TaikaTilauksen tukiosoitteeseen tuki@taikatilaus.fi.

TaikaTilaus - Uutiskirje Huhtikuu 2024, Tässä onkin jo aikaa siitä kun olemme viimeksi lähestyneet teitä...